Saturday 30 November 2013

Special Post !!

Assalamualaikum. Hallu halluuu.. :) Its December ! Jyeahhh!! :3

This post i made special to my friend   :)
Why?

Taklah. Bukan bufday dia pon. Saja aje. Sebagai sikit tanda penghargaan seorang kawan kepada seorang kawan. <3

I just wanna say that thanks a lot for being this patient to me all this while . Lotsa thanks for being my friend.

Ye, haah. Aku memang reti nulis aje. When it comes part nak luah meluah ney, aku automatically bisu. Tersekat kat kerongkong ney haa..  (sila rujuk gambar di bawah )


Haa, tu kerongkong or in english ; throat :p

Manusia ney, ada dua jenis ( mengikut pemerhatian aku) 
  1. Senang berkata kata, no hal punye. Ayat manis bak karamel takde sesegan punyelah nak luah
  2. Tulis ayat kemain tangkap leleh, bile berdepan, satu abjad pon tadak ! 
Anda yang mane? Aku nombor due tu hah ! Serious ! :(  Sadis sungguh bile ade sesuatu sesweet nak sampaikan, tak mampu. Last2 . gune nota lekat ajelah. Hahaha !! 

Sape lagi yg x penah dapat nota lekat dari aku? Sila angkat mata~ 

Eh, ini dah jadi post pasal diri aku ? *kekelip mata. Hahaha !! 

*Lempang pipi kejap, bagi sedar * 

Dia manja. Dia keibuan. Dia gile gile. Dia bijak. Dia cantik. Dia pipi tembam. Dia ada suara sexy. o.O

Awok awok, 

Kite nak kate ney, awok bace nnt taw (auwhh,kemain manje aku ney, mcm kucing tercekik tulang !)

Awak dah cukup perempuan dah haa. Dah cukup manja dah. Dah cukup sifat manusia dah. Dah cukup tembam dah untuk buat saya suka kacaw awak. :p

Tak payah ubah apa apa dah. Semuanya ok bg saya. Original versi awak tu dah cukup power dan takde sesapa boleh ciplak dah ! 

Ok,siaran tamat  ! 

Sila rujuk laman ini untuk versi sebenar kawan saya:  haha.  :)

http://ciksiputsoda.blogspot.com/

* Ada banyak requestlah suruh saya buat cover lagu. Malulah nak bagi org tengok saya nyanyi. O.o !!



2 comments:

  1. wehh,,tharu wehhh:').. thx for be my friend. ''v
    meltinggg..hihiks~

    ReplyDelete
  2. jangan! jangan melting..nak betulkan hang mcm mane kalau melting. kalau kek, bolehla mkn jugak kalau melting,ney hang? !! haha!! :D

    ReplyDelete