Wednesday 19 March 2014

CEWEK KAFEIN




‘’ woii ! bapak lepat gila kau ada wassap x contact aku’’
‘’ hek elah! Aku malas cite panjang. Ney aku tgh keje ney. Kau taw aku keje ape..harhar! ‘’*ketawa bangga.
‘’keje kerani’’

‘’woii. Natang. Mana taw. Gila pakai bomoh ape siak kau. Sume benda kau tahu”

Kepala ketupat kau. Tu gambo wassap kau tu dah lagi terang bersuluh ala ala kau pegang sepanduk;
‘’Saya kerani disini’’
-___-‘’

‘’baguslah kau keje. Xdelah habes segala beskot beras dlm rumah.’’ Haha!

‘’Ah. Kecoh kau. Ney pehal wassap aku’’

‘’aku Nampak name kau tercongok dalam contact aku. Teros aku halo. Emang tak la kan nak tunggu kau. Calo calo je boleh la. ‘’

‘’Aku taw. Kau ney kalau xmimpi aku semalam, rindu aku. Tu je. Kan?’’

‘’Aku lagi rela mimpi badak air mengawan dgn mentadak dari mimpi kau. ‘’

‘’Kuajo kau. Kau mmg eh, xcari gaduh xboleh”

‘’boleh, kalau kau mengalah, so theres no argument between us. Easy. Kau tu, lagi harem. Sepatah pon xde nak halo aku . ’’

‘’well,aku xrindu kau. Jadi nak buat ape buang tebiat text kau gila .harhar!’’

‘’mulut puaka kau mmg xleh nak repair dah eh? Apa punya longkang mulut kau ney haa. Waha!
 Btw babe. Aku kembali melayan Nescafe lah.
After 2 years since the day u not allowed me to do so. And now,here again. ‘’

‘’Ah, kau ney  penagih tahu. ‘’

‘’Woi, ney kasar. Penagih kepala lepat kau’’

‘’Kalau aku panggil kau peneguk. Mana best? Kau kalau ade depan kepala aku sekarang, dah bercerai badan dah ‘’

‘’ Haha. Ala..acah acah caring pulak kau. ‘’

‘’Why do u  teguk that thing?’’

‘’i cant control it. look, it just like when u wake up in the morning and u take ur toothbrush, hold it and put some toothpaste, and here they go. Faham? Aku xsedar lah. Tak aleh dah ada secawan’’

‘’Plus, aku sakit kepala  xminum’’

‘’See babe. Dah teruk ney. Come on baby. Ribena ada. Milo ada. Why why baby why?’’

‘’The more i avoided, the more pain i gained. Im sorry babe. ‘’

‘’ ini yg buat aku sasau ,dear. Haha! J ‘’

Conversations end.

No comments:

Post a Comment