Wednesday 12 March 2014



Aku belajar banyak perkara sekarang. 

#1
Buatlah apa yang kita suka. Hidup di dunia dan mati itu hanya sekali. Asal tahu batas agama.

#2
Berkawan, suka, tak harus berakhir dgn bercinta.

#3
Persahabatan lelaki dan perempuan selalu memberi satu perasaan halus yg susah ditafsir.

#4
Perempuan memang kental. Walau lelaki tu buat dia nanges sejuta kali pon, hati tetap permanent dgn dia. 

#5 
Belajar untuk move on. 

Ingat lagi cerita kamen rider aku. 
Aku  suka dia dari form 4.
sampai hari tu. 

Hari setelah 4 tahun aku setia jaga hati,
hari mana aku nanges kerana dia,
Aku sedar, 
ini rugi.
Jadi aku move on. 

4 tahun baru aku boleh utk move on. Bukan senang.

Jadi kesimpulannya, aku dah lega dan FREEEEeee !! hehe!

Sesapa masok minang aku pasney, terima ajelah. dah kita nak tak dapat, redhooo jeklah !

Oh lagi satu. 
Aku rasa sgt neutral sekarang.
Seronok gila weh !

haha!

Perempuan peremuan.. fragile and brittle. 

Aku malas dah. Haha! memanfg sape datang, aku terima aja. Alahai redhonyeer peja ! :) 


No comments:

Post a Comment