Saturday 19 April 2014

Pray For Final


Ewahh! 
Menyempat aje ngedate belog!

Nota tak habes. Baca separuh separuh.
Apa org kata tu, 

''Sikit itu lagi baik daripada tiada"

Haa.. kan ? *~*

Asar weh, Asar !
Aku tak biasa baca Asar gini.

Nak tengok movie ,
Dah berjuta kali aku marathon replay,rewind, naik jammed jadinya.

Haah,
Senin ney aku final. 
Harharha! 

Streeesssss!!! *sebut gaya saya* (SETERRRESS) :p

Aku bosan ler, aku pi merayau,
Cam kutu rayau kacau anak org,anak kucing, anak kuman suma.

Aku ney pesen yang mmg tak suka semak kepala sendiri. 
Kalau dah penat, mmg berkubor ah. Habes tak habes, yg penting aku sayang nak menyetresskan jiwa sendiri. 
Harharhar! jangan ikut weh, ney terok pye spesies !

Memang, ney badside aku. 
Kalau tak, mmg tak lah jawabnya. :/

Apepon, 
Terimalah ape aje nyee nyahh ikut usehe. Hahaha! 

Yang penting, i olss gumbira. Kau hado?! Hekhek! 





No comments:

Post a Comment