Monday 7 April 2014

Petang hujan nan syahdu~



Salam.
Hai hai !! :*
Hye awak! Ye, awak ! Mari sini.

Beta baru selesai nengok Istanbul aku datang untuk keseratus kalinya mungkin *capai sempoa,kira*
Pasal ada Lisa Surihani , tu yg aku tgk, kalau x, mmg nehi ho sakta hae lah jawabnya.  :D

Oh, hurm, yeah..
Semestinya ngantuuuukk tahap lapan.  (_ _)zZzzZ
Dan esok kuiz. Dan, esok esok lagi, presentation,
Dan esok esok, esok dan esokkkkkkkkk , FINAL! *kau kira lah bape byk esok *

Oh mai oh mai..!
Ye, tak start pape lagi. Hebat sungguh persediaan gua. *eh, tadi beta. Turun takhta*

*Hirup Nescafe*
Hurm, oklah, aku ngaku,
Takde ape idea aku nulisnye haa.. Aku men capai lappy,
Terus bukak words and type, type dan typooo! Muahoho!  \(^o^)/

Pastu dah boring, bukak twitter, fb segala nya lah aku bukak.
Tp sbb aku feymes sgt, *dilarang muntah merata *  jadi aku nengok ajelah.
Mana boleh retis maen hentam komen je, kang masuk paper *padahal xde noty* :3

Pastu bukak pianotime.
Tekan tekan tekan dan tekannnn!!
Sampai jumpa chord yg aku nak.
Dan pada akhirnya ,
Aku jumpa chord Hanya Aku-HyperAct.
Hahah! *ketawa riak takbur*

Hurm hurm.. Oh ye..
Dah 2 tahun dah aku bergelumang dgn keyboard dan gitar rupanya. Hakhak! *riak lagi*
Jadi jgn tanya mcm mana aku tahu nak cari chord sendiri. Fufuuu~

Yelah, aku dah lama kot maen tekan tekan natang hitam putih selang seli ney.
Tapi itulah. Kalau nak masuk kan sekali dgn bass nyer, hurm hurm,,
Monyet pon larik mengiring dengar nye. HArharhar!!

Dahla, aku taw aku mengarut cukup banyak.
Mencarut pon ye jugak. Hakhak.  (._.’’)

Jadi, bai bai ! Just have a nice day guys.

Nomnomnom~
Just somebody please helep me..helep me!! Dukung pi mandi. Lalala~
And, saya nak final dah! *kekelip mata*
Wish me luck. And my friends. May we pass like a successful mice steal a cheese.  Eh,peribahasa baru? Haha! (T_T)Y

No comments:

Post a Comment