Monday 31 December 2012

TAHUN BARU, SEMANGAT BARU, AZAM BARU !!!

ASSALAMUALAIKUM...

Saat ini, berlalulah sudah tahun 2012. muncul pulak tahun 2013. maka xdapat nak dinafikan lagi, usiaku menginjak lg setahun. oh,,saya sudah tua nampaknya~

saat ini juga,berdentam-dentum bunyi disana-sini. percikan api yg berwrna-warni menghiasi langit malam. Cantiknyerr!!!!! =')

saat ini juga, aku sdg busy melayan rasa hati yg rawan. rasa syukur krna dpnjgkan usia, rasa teruja dgn tahun baru..tapi xdapat nak nafikan rasa sedih kerana jauh disisi keluargaku.

Walaupon tahun2 dulu mmg aku smbot dpn tv jek,tp at least ade family disisi. tp saat ini,aku bersendirian menonton percikan bunga api tanpa perasaan. sayu! saya rindu family saya. =''(

ah,pedulikan semua tu.

so,ape azam tahun baru??

'' i nak beli Mercedes yg the latest tu. Oh,speechless i jdnya tgk body dy yg sporty tu. tak sabarnya!! "

'' aku nak kurus tahun ni. Harus!!! "

" aku nak simpan duet byk2. kot2 ler jd milionare kan, kelas gituuu!! "

tak kesah lar ape azam tahun baru korang, tapi make sure tertunaila hendaknye ye.jgn hangat-hangat najis itik pulak jdnyer..haha!!

jadi,semoga berbahagia selalu. dan yg paling penting, semoga kita semua mnjadi lebih baik dpd sebelumnya. insyaAllah..

                                                             Happy New Year!! =)



No comments:

Post a Comment