Saturday 7 December 2013

Ceghita KG. Baru

Lets Eat ! :)

December 8, 2013 at 8:41am
Wallu waluuu~

Semalam punya ceghita. Tak mau simpan lelama cite ney, cepat basi.Kehkeh! :D

Semalam, makan malam, MLT limited edition aje, tempat agak jauh and menyayat hati nak pergi dari PPUM ney-Kg.Baru.

Ape name dia? Ntah . . Masa tgh berjalan nak sampai ke tmpt makan tu, dari jauh dah nampak dah lampu lip lap lip lap . Aku dah gumbira mcm kekanak dpt gegula. hehe! Wonderful ! Perfect ! Dalam  hati.

Tapi,.. eh eh ! Kenapa diorg tak masuk pon restoran ney. Aku agak tercengang cengang cam rusa. Aku teroih tanya leader makan malam laa tu jugak..

''Awat tak masuk.."

"Ceq pon x taw kedai mana kita sume nak pii.. ceq taw kedai tu ada kapai aja.. (kapal) ''

Haa..bukan kedai ney ke.. dah la cantik, romantik pulak tu..aww aww.. haha! ku keciwa dan hampa. Biaq pii lah! Sadis. Lalu aje dpn kedai tu. T___T

Jalan punya jalan punya jalan, sampai aku dah x hirau ntah jalan mana depa bawak aku, akhirnya sebuah kapal muncul di tengah bandar ! Ahaah!! tu dia !! tu dia !!

Aik ! ney kapal selam ke kapal korek? Ah! biaq pii lah! Aku da lapaw ney. Leader tadi duk sebelah aku. Hang taw dia kata apa?

" Ceq egt kapai titanic . Baru nak romantik romantik. Cess ! Ney kapai nak tenggelam dah ney "

Haha! Banyak kau punya titanic tgh KL ney !

Fish n chip ke beef steak? Hurm..wallah wallah ! Fish n chip ajelah memandangkan hari dah nak malam.

First bite. Biasa aje. Second bite. Aku calit sikit sour cream dia. Kunyah pepelan, konon nak amek mood. Sentap !

Pergh pergh perghhhh!! mabelessss !! sour cream dia kok enak benaran ! Aku dah jumpa dah campuran enak utk makan kebenda ney,,dan babaiii kawan.. aku tenggelam antara fish n chips dan jugak sour cream. Haha!

Sedap ya ampunnn! :D  Biarlah tak romantik, asal masuk mulut lagi sweet rasenye~ kehkehkeh!!




No comments:

Post a Comment